- 20 grader, Burr!

OMG! vädret är awesome idag! dock -22 grader ute, men solen skiner och den djupa snön glittrar, mums så härligt :)
För övrigt så hade jag tänkt mig att inte sova bort hel dagen idag, så bad mamma väcka mig tidigt. Klockan tio kom hon in, men jag va så äckligt trött så fick bli att gå upp 11 iaf. INTE BRA HANNA!

aja, nu håller jag på att städa mitt jättestökiga rum, hur ska man annars våga ta hem kompisar o_0? haha, det blir faktiskt fint när man får bort alla ton kläder som låg utspridda över hela, verkligen hela rummet.

Nu sitter jag här o ser ut som en liten tomte i min nya mössa, ska snart ner på stan, fixa julklapp och köpa ny mobil?! Sen kommer nog ankis hit?!. Någon träning hinner jag tyvärr inte med idag.. men kanske lika bra med tanke på hur ont jag har i verkligen hela kroppen.. Skidåkning är verkligen bra träning. Yeees! Är nog lite för kallt för att kunna vara ute och träna idag också. Hade iof kunnat dra till gymmet, men inte lika kul utan sin gymkompis som är på andra sidan jorden :ooo jag är avundsjuk på dig anotniaaa!!

Aja well, stan nästa. Ha det bra:)! och förresten, grattis till Stina idag :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0