Måndag

nu gjorde jag en ny blogg. Fick bli blogg.se ist för devote den här gången. får väl se hur bra jag kommer lyckas att hålla den uppdaterad.

Idag började jag i alla fall dagen med en 8 km lång tur på skidor. Det var riktigt skönt;jobbigt men skönt:) Ska faktiskt försöka åka i morgon med. I så fall blir det tredje dagen i rad, men jag måste ju komma igång till kortvasan nu.

Höll förövrigt på att köra fast när jag skulle parkera bilen, så otroligt mkt snö + uppförsbacke, nej det var ingen vidare kombination! På vägen hem höll jag dessutom nästan på att slira av vägen när jag skulle köra ur rondellen, haha jag är galen! får se hur länge jag lyckas hålla mig på vägen - wish me good luck!. Inte nog på allt så körde jag utan körkort idag också, inte lätt att komma ihåg allt vill jag lova. haha, bra bilförare jag är (;

Har redan lyckats vända upp och ner på dygnet - inte bra. Vaknade 1 idag, usch. Därför hade jag tänkt att gå och lägga mig tidigt idag så jag hinner med mycket i morgon. För imorgon kommer nämligen ankis hem, och det betyder ju att jag måste träffa ankis! haha:) Och innan det måste jag hinna träna och ner på stan en sväng också. Blir nog en lång och bra dag. Hoppas mitt simkort kommer på posten också, så att jag kan sticka iväg och köpa en ny mobil som jag kan börja använda.

Nu är det inte långt kvar på 2009, så dom sista dagarna tänker jag ta vara på och förbereda mig för ett nytt år som jag ska göra till det bästa - like everyone always says (and how many of us really change our lifes o_0?.) well, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0