well..

hmm..jag känner att jag måste skriva av mig. just nu är mitt huvud bara överfullt av massa konstiga tankar. vissa bra, men många är bara förvirrande. Tänka är skönt, men ibland blir det bara för mycket. Allt går så fort, jag hinner inte riktigt med. jag är fortfarande efter, kvar i det gamla. Hur ska man då kunna gå vidare? Jag måste släppa allt det gamla, jag vet. Måste våga släppa allt, börja om på nytt. Så är det nog. Men saken är den att det är rätt svårt och jag vet inte om jag skulle klara det..Det var iaf skönt att få prata med dig idag. Jag vet inte varför, men det bara kändes bra. Det behövde jag, tack:)

För övrigt så är jag sur för att jag inte fick låna bilen av mamma och pappa. Dom tyckte de va för kallt så att den kanske inte gick o få igång sen.. då äre fan kallt XD.. så ja.. jag blev hemma ikväll bara för att dom är så bläiga just nu :oo..! Ge mig en bil ngn:)? aja imorn blire iaf ut. men jag har inte bestämt mig vart jag ska ta vägen. men tror det blir ankan ^^. annars knoppen. vad ska ni annat folk göra då:))?

Känns inte som att det är 2010 om bara 25,5 timme. helt sjukt. Men 2009 har varit ett märkligt år. På vissa sätt helt fantastiskt bra och på andra sätt helt hemska. Tror faktiskt inte att jag någonsin deppat så mycket som i år.. haha låter hemskt men är sant. fan vad emo jag känner mig. Men nej så hemskt har året inte varit, jag har bara inte kunna släppa vissa saker. Fast va det gäller utåt har jag nog varit gladare än vanligt, så doesnt matter:) Let 2010 be better:)
Jag ska göra mitt bästa för att lyckas. Men det ser bra ut just nu?! i think...

Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst. Känner att jag behöver.  Både sur på mamma och pappa och helt full med tankar. hah toppen!. ska nog ta och gömma undan en bilnyckel sen när pappa har hängt tillbaka dom :D. olydig hanna. jaja.. får inte ur mig ngt vettigt av alla tankar.... vore bra skönt om alla bara kunde läsa dom ibland.. men men..



Ha de bäst alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0