Balklänningstips!!

Ska till Stockholm i morgon och kolla student och balklänningar. Vill man ha kort eller lång balklänning? Har hela tiden varit inne på lång, men har nu ändå kommit fram till att kort är misnt lika snyggt (om inte snyggare?) plus att det både är billigare och antagligen kommma till mer användning. Svårt val. Någon som vet ngt bra ställe i stockholm? Ska bara vara där över dagen så har inte så mycket tid på mig heller.

Eftersom att vi nyss köpt ny skrivare med scanner och kopiator så missbrukar jag den lite. Tycker om att kolla på gamla kort :)

Man var så söt närman var liten :)



på tal om inget så har jag kollat upp wwoof idag också. En sida där man kan åka och jobba på olika farmer runt om i världen. Kollade då på australien och man kan då få jobba på en ransch och så bor man och äter där gratis. Fatta häftigt! Och då kan man antagligen få rida massa också, låter asnajs tkr jag :) villl!!!! Blir antagligen ngt sånt eller Work & Travel. Men låter sjukt kul att få jobba med massa djur och sånt^^...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0