dying

Så här trött har jag nog aldrig varit? Helt död verkligen. Psykologilektionen tog död på mig, för innan den var jag faktiskt jättepigg. Vi skrev en till najjs studentsång idag också, riktigt bra kommer det bli. Längta Längta Längta.

Ligger i sängen och lyssnar på musik och tröttarsönder mig. Så mycket jag vill göra, men så lite jag orkar. Min hjärna är helt tung.

Jag älskar i alla fall min nya möblerin i mitt rum, mkt mysigare:)). Lägger in bilder ngn dag när jag orkar?.. Nu orkar ja nämligen inte ens resa mig ur sängen. Jättesötsugen är jag också. Ge mig ngt gott ngn!!.

Har fortf ångest inför min framtid... Hur ska man veta vad man vill..?? Jag är nog inte tillräckligt stor än...

Show me what I'm looking for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0