effektiv dag!

Idag satsar jag på en effektiv dag eftersom att jag verkligen inte har lyckats hittills. Min plan är att om en halvtimme dra ner och lämna in jobbansökan, hämta ut en sak på stan samt träna. Därefter ska jag hem och då ska det helst pluggas resten utav dagen. Min plan är då att göra klart svenskatalet och lära mig det hyffsat bra och därefter även börja göra så mycket som möjligt utav naturkunskapen. Kanske ska ta en snabbtitt på högskoleprov också? Får se. Men hela denna dag ska vara effektiv!! Eftersom att hela dagen kommer försvinna i morgon så är det viktigt att allt det här blir gjort! jätteviktig!
 
Häromdagen kom de smink jag o Antonia hade beställt från elf. Verkligen att rekommendera. Allt detta som jag beställt på bilden gick på 125 kr. Inte alls dyrt. Två puder, en eyeliner, ett nagellack, två olika ögonskuggor, och en bortse. Allt för 18 kr styck. Vill man ha foundation kostar sådant endast krin 40 kr. Jättebilligt, och bra! :) Att rekommendera.

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Haha, jag måste också vara lite mer effektiv... har ett ton plugg som ligger och skräpar...:(

2010-04-09 @ 10:40:10
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0