Uppe i ottan, eller vad är det man brukar säga? Va tvungen att skjutsa mamma till jobbet och fixa en viktig sak. Känns bra att det är fixat nu:). Funderar på att lägga mig igen då jag är väldigt trött, fast på ett sätt känns det väldigt onödigt också.

I natt ringde en jätteläskig fil ur, någon som vet massa om mig, och säger att jag känner honom, men nej jag har ingen som helst aning om vem personen är. Det var faktiskt väldigt irriterande. Han säger att han fått numret av min tremänning, men fattar inget.. :S... förvirrande..

Igår kväll åkte jag iväg och köpte massa godis, och sen när man kom hem var man tydligen inte ett dugg sugen.. tur att jag känner suget nu då och attt jag har massa kvar :).. haha.. När korven i sätet bredvid kom på att han skulle ha drive in så lyckades jag faktiskt för första gången, helt felfritt, köra igenom och få maten välbehållen, +poäng till mig tkr jag:)..

För övrigt har jag testat lite brun utan sol i år igen, och nej det blev inte oranget alls, och nej inte fläckigt alls. rätt skönt :) Ser inte onaturligt ut alls, och så brun har jag ju inte blivit heller^^. Så skönt att min hud i ansiktet aldrig är torr längre! haha.. Så nu är det slut på användandet av foundation för min del på ett tag, så skönt!!!

Funderade på att gå ut och springa nu på morgonen, innan folk vaknar... Men jag är för trött.. och laat? har inte tränat på ett tag nu, men min hosta vill ju inte ge sig.. Rätt skönt att va lat också måste jag säga:). Somnade ju trots inte förrän halv 3 i natt, och går man då upp halv 8 så tycker jag inte att man kan begära så mycket av mig:)

Idag blev det ett långt inlägg. Men känner för att skriva av mig. Jag är väldigt glad, och måste få ur mig allt på något sätt, och vem är vaken den här tiden förutom min blogg??.. Nej precis, ingen. Jag älskar att vara glad! Okej, jag är typ jämt glad, men inte såhär glad! Haha:) Nu känner jag mig nästan lite... ehm.. flummig här. Men ihhhh!!

♥ :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0