Högskoleprovet

Idag har man spenderat dagen på högskolan här i Falun (i denna mysiga tröja som jag köpte häromdagen på Lager 157 för endast 150 kr:DDD) för att göra högskoleprovet, 8 timmar my ass!! Även Stina, Signe och Jacob höll hus där. Jag är typ död nu? Huvudvärken smög sig in redan efter första provet. Jobbigt!! Men nu är det gjort i alla fall, men kändes enklare i höstas?.. Men får väl se sen hur det gick:)

Jag Stina och Signe köpte även årets första glass, eller ja, de var iaf årets första glass för min del, Magnum Mandel, mums:D haha...inte för att jag är någon glassfantast men.... rätt äckligt när jag tänker efter.....

Nu är jag nästan död, men snart blir det Tacos och så kommer pontus hit :DD! wiee.. måste ätar några till alvedon bara^^. Måste seriöst vara ngt fel på mitt huvud? Ska leta fler glasögon ngn dag tror jag:)

För övrigt så är min mamma på pusshumör... hahaha....illa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0