In der Schule

Sitter i skolan. Har varit ovanligt duktig idag, hann asmkt både på matten och fysiken :) Hoppas på mvg i nationella i fysik så får man de i betyg sen också:D! villvill!!! ska anstränga mig lite nu:)

Nu har vi även bestämt inför sista april, blir förfest hos mig innan krogen. Även om alla i klassen inte kommer. Men det blir nog toppen iaf, hoppas på fint väder=)

Mår bättre idag. Livet går vidare. Kan inte göra så mkt åt saken. Jag har gjort vad jag kunnat och varit ärlig och du vet att jag gillar dig. Men men, man kan inte alltid vara bra för alla och ibland måste man låta folk gå sin egen väg, även fast man verkligen inte vill. Man får helt enkelt låta dem vara för deras skull:) Jag var ju iaf gladast ett litet tag, bättre än inget:)

Men men, nu ska jag och Stina gå och ha psykologi B, askul :D mer minnestester;D Mitt minne va fan asbra förra lektionen!!(iaf bildminnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0