läskig morgon

Hahah när jag skulle gå till bussen så flög massa sånna här vita fåglar och skrek över vägen och tog jag ett steg närmare så flög dom typ mot mig. Aldrig att jag skulle gå förbi där! Så var bara att hämta bilen och åka till skolan, prata med min handledare (han tyckte mitt projektarbete va massa bra nu, wieee:D) sen fick jag åka hem med bilen och pappa skjutsa tillbaka mig eftersom han behövde den idag.. hahah ja..så kan de gå.. ajg säger bara en sak- UTROTA  DE VITA, SKRIKANDE OCH ANFALLANDE FÅGLARNA :D!

Sista april idag då, efter skolan blir det hem att städa innan folk i klassen kommer förbi :)) det blir nog toppen=))!

Sov lite mer i natt i alla fall, ändå om det tog en jävla tid att somna. Har inte sovit normalt sen i lördags, det typ suger! och i natt läre ju inte direkt bli mer sömn XD aja... ska sova längsta i morgon iaf, ingen ska få hindra mig :DDDD! från och med nu ska jag försöka  att inte tänka ett skit och bara vara glaaaaaaaaaaaaad!! hihih...
Plattade håret idag i brist på annat, första gången sen jullovet.. höhö ^^blev fan rätt långt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0