Monday Morning

Trött, tröttare, tröttast, Hanna. Jag fattar inte; på morgonen vill man hur gärna som helst bara sova mer. Ikväll ska jag banne mig lägga mig tidigt, och då menar jag senast halv 11. Ingen lust att gå till skolan, jättetrött. Men ska väl bli kul att se alla, men i alla fall, hanna är trött. Somnade i alla fall rätt snabbt när jag la mig igår, sån tur att några av mina kuddar luktar så otroligt gott^^.

I eftermiddag ska jag försöka vara jätteeffektiv vad det gäller plugg, för jag har failat ganska så hårt den senaste veckan. Har varit väldigt skönt, typ hur skönt som helst. Men nu måste jag få det gjort någon gång, så att min hjärna snart kan ta sommarlov.. :) Ska nog ner en snabbis och kolla balklänningar också.

Ha en bra dag alla
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0