New Shoes and Fatday



Köpte dessa två par skor i morse innan skolan, och det bästa av allt: Mamma betalade för en gångs skulle! Gillar dom skarpt!!

Efter skolan drog jag och Antonia och köpte biljetter till Count Down, vi köpte biljetter till den bussen som går 20:00, så gott folk, gör det ni med:DD!! Kommer bli riktigt kul:)!

Där efter drog vi och köpte PIZZA! haha fan vad tjockis jag har blivit i mitt ätande! Hahah men tacopizzan va riktigt god, inte ätit det på aslänge juh!! Åt även två riktigt smaskiga havrebollar i skolan idag, inklusiva två bullar innan jag drog till skolan. Inte nog med det, när vi sitter utanför religionssalen och väntar på att lektionen ska börja så gnäller jag över hur onödigt det va att jag köpte två chokladbollar, sen ser jag daniel med massa godisnappar i handen, vem kunde motstå att tigga till sig en? Nej nu får det vara nog på detta tjockisbeteende:D!!Men religionslektionerna har faktiskt blivit lite av en godislektion, alla köper liksom jämt godis innan dom.

Nu är jag hemma. Svenskatalet idag gick nog även hyffsat.  Nu är jag trött. Ska nog fortsätta att kolla igenom lite kort från barndomen. Jag älskar verkligen att kolla på kort från när man var liten.

Tjingalong!

Kommentarer
Postat av: lina

SNYGGA SKOR! Jag köpte också converse fast utan "märke" på skopunkten för 199 kr. Bara det att dom fanns på Maxi för 99kr. Så alla tror att jag har köpt dom där. (nästa gång köper jag skor MED märke så jag slipper bli mobbad)



jag vill med ha pizza :(

2010-04-17 @ 14:02:09
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0