PARTYYHH TONIIGHT!

wiihooo! ikväll  e de studentkickoff:DDDDD!! vid 5 ska jag dra hem till Emilia för då ska vi fixa oss lite innan och käka pizza;D sen blire förfest med klassen vid halv 8 och sen blire utgång! de kommer bli greaat:D ska snart göra klar min miniräknarutstyrsel också, den kommer bli assnygg! höhöhö^^ lägger ut bilder sen :))

Igår va en bra dag! MVG i svenska C, najjs! höhö de talet jag gruvat mig så mkt för fick jag tyldigen mvg på iaf XD haha.... konstig.. ^^. aja:) sen kom Pontus hit också :))))))! hihi....:))))))

Nu ska jag skicka in min slutgiltiga projektrapport också, om jag vågar:OO? jag vet inte XD hihi.. gladgladaregladast:DD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0