Stress

Vaknade 12 idag. Lite sent. Nu har jag ätit frukost och ska snart gå till mammas jobb för att hämta bilen och sen ner på stan en liten sväng.

Jag börjar bli jättesressad över jobb till sommaren... tänkt att vara arbetslös liksom :/. Någon som har tips på fler ställen man kan söka till? Inte kul att gå hemma en hel sommar medan alla andra jobbar liksom....hatar all denna stress som många dagar fylls med.

För övrigt så har jag jätemycket träningsvärk i armarna, rumpan, benen, magen och ryggen idag. Rätt härligt faktiskt :) Tänkte träna idag, men får vänta till i morgon i stället, och nöja mig med en prommenad idag^^.


Har tänkt att vara duktig och plugga lite matte idag också. Ju förr desto bättre. Kanske borde kolla igenom lite gamla högskoleprov tills på lördag också?

Stressstresstress. Ge mig sommar? Ge mig jobb? Annars får man väl dra iväg och resa på en gång. Men inte så lätt när alla andra ska jobba innan? Någon som inte ska?

Ha en bra dag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0