Sunshine!!

SOOOOOOOOOL!  and you are my sunshine

Måndagmorgonen började med  att skjutsa bror till skolan och sedan psykologi B redovisning. Därefter fysik för att sedan sluta. Drog ner på stan med Antonia och vi trallade föst till SJ för att kolla tågbiljetter till Sthlm, men blev så dyrt nu i veckan så blev inget.  Sen mötte vi på en hel del folk men det slutade ändå med att vi som vanligt gick och köpte lite mat på ica + munk och ngt chokladgrejs ( skulle inte jag sluta med onyttigheterna:O? ajjdåå....) för att sedan tralla hem till henne en sväng..

Hahha på vägen hem stog några bratiga små 15åringar utanför en kiosk och ville att vi skulle köpa cigaretter till dem.. hahah kunde dom ju glömma! men kändes ändå rätt bra att ngn tror att man är 18, häromdagen var det ju en som frågade om jag gick i nian.. ILLLAA!

Sen fick jag skynda hem och hämta mammsi som behövde skjuts till stan.  Köpte då även mig en jeansjacka, äntligen :)Men som sagt, nu får det vara slut på köpandet för ett tag.. Vet dock att jag behöver både mascara, jeansshorts, skor till avslutningen...noot that goood!

Nu ska jag typ.. lata mig mer??.. inte bra hanna.. inte bra.. ska göra lite mer mätningar också.. vårat snålande i helgen gav ändå resultat med ca 20kwh per dygn.. säger mig inte så mkt men.. låter bra:)

Kommentarer
Postat av: lina

svar: haha ah, visst är dom bra? :O ha :D



alla köper jeansjackor! Det är inne igen asså. kanske ska köpa en jag med ;)

2010-04-19 @ 20:41:39
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: lina

svar: haha ah, visst är dom bra? :O ha :D



alla köper jeansjackor! Det är inne igen asså. kanske ska köpa en jag med ;)

2010-04-19 @ 20:41:40
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0