tiden springer iväg

Ligger i sängen och är rätt trött faktiskt. Men är massa skönt att ha börjat cykla till skolan igen, nu när snön äntligen nästan är borta:) Det är sjukt vad varmt det börjar bli ute :) även om det har varit varmare vid den här tidpunkten på året innnan^^. Minns när jag satt ute hos kusinerna i söderköping och grillade vid den här tidpunkten förut, sjukt varmt. Då kunde man sitta i linne vid 7 på kvällen. lite kallt än så länge om man inte är i solen dvs.

Ligger och lyssnar på världens bästa låt. Man blir glad av den + att jag tänker så det knakar^^. Tiden går läskigt fort? Jag menar.. studenten är typ hur snart som helst? 3 år av gymnasiet har redan paserat, och hur snabbt har inte det gått? 12 år av skoltid har passerat... hjälp! En hanna är nog inte så liten längre...En hanna är nog rätt stor iaf...En hanna är nog inte riktigt redo att bli vuxen än. En hanna är absolut inte redo för universitetvalen än.. Har sådan beslutsångest, helst lund, linköping eller uppsala? I really don know.. aja får la låta ödet bestämma eller ngt.. haha.. nu ska min lilla dator får spendera natten på golvet så jag kan ta och sova snart...

La för övrigt undan ett par vita converse + ett par söta röda lacosteskor idag.. vill ha båda, ska försöka få mamma övertalad i morgon^^. båda tyg skor.. annars får det bli conversen.. får se:)

Natti allla söta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0