torsdag


Idag är ännu tröttare. Kunde av någon anledning inte sova så jättebra i natt heller. Har alldeles för mkt att tänka på hela tiden, massa saker som jag borde göra och inte. Hoppas på mer sömn i natt. Hur som helst måste jag ju städa en del i eftermiddag tills i morgon :) Sjunga våra egna studentsånger, kan det bli mer stämning ;D? Studenten here we come :*

Nu ska jag till skolan om ett tag, ska gå igenom mitt tal lite mer också.
Hoppas det blir bra.
Nej nu ska jag hitta nå kläder som kan passa dagen (hmmm:o) haha och ha på lite mascara typ. tönthanna!! trött som faan och jag ska orka cykla i nästan regnet? fiffeelifaan. Tjockt med bläääh.

Jag fattar fortf inte vf :// oturshanna

Aja ha en bra dag allla=)))

Kommentarer
Postat av: lina

min sista dag i skolan är i morgon :D:D:D:D

2010-04-29 @ 14:38:17
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0