vååååår!

Våren är häär! Invigde cykeln till stan idag, så härligt:). Trallade runt på stan och hittade lite nya underkläder, ett jättesött blå och vitrandigt linne och en snygg ny adidaströja:) Älskade färgerna, typ turkosblå med cerisa ränder. Lägger upp bilder sen när jag orkar, och om jag orkar, men jag gillade dem skarpt :)!

Sen blev det att träna. Körde riktigt hårt idag, kan knappt gå nu nästan XD haha. Jag är klantig. Såg nyss på dating in the dark som vanligt på tisdagar. Hahaha.. rätt lättroande faktiskt..


Tog en liten prommenad och snackade av mig lite också :)

<3


Kommentarer
Postat av: lina

hahaah det är skönt med dubbelsäng vill jag lova. MEN tobbe å jag sover på samma sida ändå så ;) haha

2010-04-07 @ 08:35:17
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0