Wieee STUDENTKLÄNING!

igår i stockholm hittade jag en asnajs studentklänning som nur är min, så jävla najjs :D!!!!! Tänker dock hålla den hemlig till studenten, men sjukt nöjd :) äckligt snygg om jag får säga det själv(a)..

Tog ca 3 timmar innan ajg hittade den och testade väl si sådär 10-15 st XD dyr var den inte heller :).. Sen gick vi la mest runt och kollade lite, köpte ett par nya strumpbyxor, lite smycken, 3 nya bhar och nagellack. Nu är det bara balklänning kvar. + skor. Men vet redan vad jag vill ha för några :)


Te och bullnarkoman på bussen^^<


På kvällen kom Pontus hit :)<3. Såg på the boy in the striped pyjamas igen. En rätt bra film, att rekommendera för er som inte har sett den :))... NU åkte han typ hem för en liten stunde sedan och jag sitter här och latar mig. Blev lite fläskfilé till frukost.. höhö^^... Ska läsa lite svenska och kanske göra lite naturkunskap om jag orkar??.. jag får la se :)...

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel



#wrapper {

clear:none;

margin: 30px auto;

padding: 0px;

width: 955px;

background-color: #FFFFFF;

}

Du ska ändra width! :D Jag har på 955px så om du vill ha lika bred som min så kör du på det;)

Peace and love

2010-04-18 @ 16:55:39
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0