2 veckor/ 48 dagar kvar.

... ingen motivation alls till att jobba idag. vet att det är massa reklam, vilket är drygt. men får hålla ut, tiden går fortf och nu har jag bara två veckor kvar. och även om jag har jobbat klart på posten så har jag ju mitt friskisjobb kvar med lite pengar. har räknat ut att jag nästan kommer tjäna 4000 kr bara därifrån den här månaden. det är väldigt nice.

När jag kommer hem skajag läsa klart min "Pre-Departure Handbook" som jag fått av work and travel. Där står verkligen allt och jag älskar att läsa den!! började igår kv och hade riktigt svårt att slita mig. FATTA, OM 48 DAGAR ÄR JAG PÅVÄG TILL AUSTRALIEN<3!! aaahhh thats fucking amaziiiiiing :DDD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0