baskrar!!!

Det är så mysigt med hösten, för nu känns det ju faktiskt som att den kommit för att stanna ett tag. så mysigt när man får börja kläa på sig lite igen. för mest av allt trivs jag nog i mysiga halsdukar och sånt där trams . haha.  och jag bara måste köpa en ny basker!! stannar ju faktistk i 1 månad till. iih.. hit med kylan - snabbt som saataan nu vettja! =) ...





viill haa :D! haha. ska nog försöka hitta ngn av dom på stan :D!


på tal om inget så hittade vi avskedspresent till Karin idag, som lämnar oss för Betlehem i helgen :(!
Jag har nog svårt att inse hur mkt jag kommer sakna många av alla när jag åker. sista nätterna kommer nog bli långa och... blöta? iih usch vad jag kommer ...typ gråta? vissa vill jag verkligen inte lämna! menmen . kommer bli underbart kul där nere.. en månad kvar på torsdag!

nog pratat om baskrar och saknad. natti:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen jättefina! Var hittar man dom? =)



Mina långa nätter har redan börjat tror jag =(

2010-08-25 @ 20:24:19
URL: http://makarone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0