Feeling ill



Känner mig inge bra alls. När jag kom hem från stan efter att ha träffat Maria och Emilia så somnade jag en stund och sen dess har jag bara legat i soffan/sängen. Skulle egentligen åkt hem till Erik, men min kropp är kind of far away någon stans väldigt långt borta. Har spenderat kvällen med kinderchoklad och seven pounds ist. Funkar det med, iaf om man mår som jag mår. Imorgon ska jag må bättre för vid 3 tiden kommer Stina hit:) Nu ska jag se lite mer film/sova mig frisk till imorgon. Ensamt och trist, javisst. Natti:*

för övrigt en massa finig solnedgång ikv som lyste in genom fönstret^^ rätt nice va:)?
och på tal om inget så ursäkta min rörande design på bloggen.. blir aldrig nöjd XD....

Kommentarer
Postat av: lina

fyyy fan... va fin header!!! :(

2010-08-22 @ 13:35:18
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0