Fredag den 13e och planerande med stinis

Klockan som jag köpte igår som ska få följa med mig till andra sidan jordklotet :D

Igår hade stina och jag en mysig planerarkväll. Gick faktiskt igenom rätt mkt:D Blir nog att dra sig upp mot Östkusten bara ngn vecka från det att vi har landat i Sydney = nice!! men vi får se :) Dyksetifikat (ingen aning om vad det heter eller hur det stavas egentligen) ska vi också ta, och surfa:D Sky diving och Bungy Jump funderar vi också på, wieeh :)

Nu ska jag snart till jobbet sen är det helg på riktigt :DD! hihi. ikv blir det först middag med Sandra Erik och Mathias och sen fest  =) kul :)

Hahah lite läskigt häromdagen drömde jag att jag och Stina störtade påväg till Australien och i natt drömde jag att vi missade flyget XD hur ska det egentligen sluta :o? Kommer lilla hanna ens att leva länge till? drömde förövrigt samma dröm förutom australien igen, mahahah och där fick personen allt igen, mahaha :D hämd i drömlivet funkar också, menar det är ju nästan på riktigt:O? kändes iaf så ^^

Idag är det ju dessutom fredag den 13e, och jag kan faktiskt säga att jag ska va extra försiktig med allt jag säger och gör, för jag villl inte ha mera otur in i mitt liv för tillfället. Its enough. Men förtillfället ska jag väl inte klaga :)

Ha en bra dag alla, det ska jag :O och jävligt (ursäkta svordomen) försiktigt ska jag ta det!

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0