fredag:)

Hihi såg den här filmen nu ikv. riktigt mysig och söt faktiskt :) blev en lugn kväll i soffan med mig själv. rätt mysigt när ingen annan är hemma. hihi. okej de där lät jävligt fel kom jag på. men va inte så jag menade.. hahahahaa... min första nykterhetsfredag på 4 veckor. Det behövs!

Nu ska jag redan lägga mig faktiskt. Och en sak som jag tänkt på länge är hur jäkla skönt det är att inte använda foundation. Inte gjort det sen sportlovet, dvs i typ februari. Aldrig ngt jävla gegg som måste tvättas bort innan man somnar :) Dessutom är min hud aldrig det minsta torr efter jag duschar längre, apskönt :) Det är la faktiskt helt onödigt om man inte har ngt som behöver döljas osv?  Jag tänker iaf aldrig mer använda det!!

Hehhe nej nu ska jag sova :)!! är jättetrött och har bajsonti huvve idag :ss en alvedon + lite vatten + en nybäddad säng! Ja det låter bra :) hihi pussnatti:*





Kommentarer
Postat av: lina

Ska vi byta flagga för att invararna ska känna sig mer "hemma"? Kommentera vad just du tycker om det på bloggen! http://linahammarstrom.blogg.se! :-)

2010-08-21 @ 12:01:34
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0