keps!

Wieh hittade en keps! haha jag och stina har snackat en del om att köpa keps innan australien, och jag hittade en (en som jag dessutom fått av några i asutralien) mahah den jag fått som va massa snygg va självklart för liten (tjockisskalle som jag är), men kunde ha eriks :D Så stina du kan få låna min om du vill! Billabong, så australienskt och bra det kan bli! haha.  Nej nu ska ta och laga mat åt mig själv, köttfärssås och makaroner står det på schemat. Mums fillebabba!! sen blire att dra ner på stan en sväng tror jag. kanske kika lite på friidrotts sm? puss:*


Kommentarer
Postat av: lina

YES! Min blogg är äntligen bloggbar igen! ^^ Titta gärna in och kommentera något! En hög med bra tips kommer att komma senare också! :-D



och det är du som gjort den bloggbar ;) Kollainlägget om dig ;) <3 :D

2010-08-20 @ 11:01:19
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: lina

SVAR Oh, du är så himla snäll! :D<3 Jag försökte byta bakgrund till en bild men det gick inte gör man måst eändra på ett till ställe för att det inte ska se konstigt ut.. jag fattade inte hurman gjorde =/ :P _:D

2010-08-20 @ 14:29:24
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0