mardrömmar

har drömt mardrömmar, få se nu, 3 dagar i rad! Men i natt va hemskast. Bla att vårat plan till Australien störtade, och en annan skitjobbig dröm som jag inte ens tänker nämna. Gah! Så jäkla trött varje morgon när jag vaknar. IKV SKA JAG KUNNA SOMNA PÅ EN GÅNG OCH INTE HELLER VAKNA NÅGRA TUSEN GÅNGER!! vill verkligen bli ledig från jobbet nu!!! ge mig australien nu!! orkar inte va hemma mer nu!! (hehe förlåt mit urusla humör)

I eftermiddag börjar hårdträning igen!! Nu ska jag verkligen träna minst 3 gånger i veckan!! kommer bli en tuff dag med två jobb och täning, Men någon gång måste jag ju börja igen! hihi..vanliga hanna ska nu komma tillbaka :)

nu börjar jag om på nyttt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0