PENGAR<3!!!

Hade ca 300 kr på kortet häromdagen efter att ha betala resan på 20 000. Och nu har jag helt plötsligt 15 000 !!! NIICEEE :DDD  (även om jag e skyldig mamma en del^^) Det lönar sig att ha två jobbb :D även om ett inte är så ofta .. och även om de andra bara är ca 4 -5 timmar om dagen.. wiieeh! + att jag lär få ca 12 000 för augusti månad sen också.. och kanske 2 000 i september.. det betyder ju faktiskt att min ekonomi i australien kommer se bra ut?? hade trottt att jag i princip bara skulle få börja ta från mitt sparkonto. Men nu slipper jag det bra mkt längra än vad jag trodde:D kanske till och med helt och hållet?... wiieh :)


Kommentarer
Postat av: lina

fy fan va underbart med pengar:( Jag borde få min lön idag men den är typ 1/3 av din :(

2010-08-25 @ 15:59:29
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0