rainy day

före:

efter:

vet att den är lite kasst redigerad, men gillar den iaf och ska fixa den lite noggrannare en annan gång ^^ bara testade min nya digital(ej system kamera) häromdagen och även mitt nnerladdade ps cs5 :)

Jobbet gick bra idag, även om de va en jävla massa reklam. Men så skönt att bara komma hem sen. I detta - rent ut sagt förjävliga väder - så ska jag hoppa in i duschen medan en film laddas ner. Mammsi har även lovat mig att inhandla lite god choklad, närmare bestämt kinderchoklad = mums!! Handboken är även genomläst och nu har jag en lite bättre inblick i hur mitt kommande år och liv kommer se ut. Ska börja läsa massa på engelska nu de återstående 48 dagarna så man kommer inte lite mer i språket=) iiih vad jag längtar :)!

blev väldigt sugen på att se city of angels nu igen när jag läste runt på lite citat på olika hemsidor. den filmen är verkligen så sööt :)

"I would rather have had one breath of her hair,
one kiss from her mouth,
one touch of her hand,
than eternity without it.
One
."

Kommentarer
Postat av: lina

VAD FIN HEADER DU HAR!!! :-d

2010-08-09 @ 21:11:37
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0