Slutkörd :o!

Skoja inte att jag är trött just nu! Va en helmysig kväll hemma hos sandra iaf:) och vadå nostalgi med fångarna på fortet? Tror jag ska försöka följa de lite nu :D de e fan kul^^.... Vid halv 10 mötte jag Emilia vid friskis och vi städade. Hålller på att lär henne nu eftersom hon ska ta över mitt jobb när jag sticker^^.. så nu vid klockan si så där mitt i natten har man äntligen jobbat klart för dagen och kan få sova ut lite.. eller sova ut vet jag väl itne direkt. men iaf lite sömn. I morgon blir det nya tag med först jobb och sen träffa Emilia och Maria på stan för att kika efter en sak och planera lite ^^ mihi.. tänkte säga "have a nice day everybody", men låter nog bättre med typ Godnatt:*!!!!

På tal om inget så tkr jag att mitt hår har växt en del under sommaren :D ...även om de mesta bara krullar upp sig..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0