söndag

träningsvärk. kan inte stå rakt för jag har så jäkla ont i magen. att resa sig upp är näst intill en omöjlighet. hur lyckas man? heeh. får väl se hur mkt värre det är i morgon. men träningsvärk är ändå alltid underbart, då vet man att man tränat ordentligt, och det ska det snart bli mer av:). 1 vecka kvar på jobbet= skönt.

va längesen jag har haft en sån här seg dag. men så underbart skönt att verkligen inte göra ngt, bara ligga i sängen, lyssna på musik och bara tänka. börjar kännas lite konstigt. om 4 veckor befinner jag mig i luften för tillfället. den känslan är typ obeskrivligt konstig. Så mycket som jag vill hinna med att göra innan dess, så många personer som jag vill hinna träffa. men samtidigt så himla mkt som verkligen känns helt meningslöst för tillfället. det går inte att beskriva. jag inser det inte själv. men snart är jag på andra sidan jordklotet. that's cool.

nu ska jag bjuda min mage på ngt att äta, typ en macka eller två innan sängen väntar för läggdags. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0