Söndag



På eftermiddagen och kvällen har jag och stina ägnat tid till att försöka hitta boende som en couchsurfer i sydney.. hahah tog längre tid än vi trodde men vi lyckades fixa en rätt seriös och okej profil + ca 4 ivägskickade mail till olika personer, som förhoppningsvis inte är några peddon! haha=)..  och saftbilden illustrerar hur man får bort getingar... om jag nu lyckades... satt i mitt hår x antal gånger.. uääh!! Nu är jag hur trött som helst. Fortf ont i ljumsken och känns fortf som en förkyldning ligger smygandes i kroppen. JAG FÅR INTE BLI SJUK TILL DEN KOMMANDE VECKAN!  det har jag verkligen inte tid med!  haha. ska dra till erik en sväng nu innan jag ska hem och säga hejdå till mammsi för en vecka och sedan sova en djup sömn!!

ska även dränka mig i ibumetinkräm ikv med, ihopp om att kunna sova och gå i morgon :) puss:*

Kommentarer
Postat av: lina

SVAR Haha nää men man ska äta med måtta. Men om man äter godis varje dag och inte går upp i vikt ngt så kanske man börjar fundera på vart allt det onyttiga tar vägen liksom... :P

2010-08-22 @ 20:53:48
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0