AUSTRALIA :D

Skönt att veckan närmar sig sitt slut. Vet inte hur många timmar jag la ner på kemi breddningsdisskusionen som skulle in igår. Skämms nästan lite för att den blev så lång. Stackars den som ska opponera på den. Hoppas den blev duglig iaf. Nu är det även bestämt, kemiolympiaden ska göras. Får väl se hur det går XD

För övrigt så var jag på Farsan på bio igår, sjukt kul :D inte skrattat så mkt på länge^^ hihi.. Annars så har jag idag åkt skidor i det helt fantastiska vädret:) (får inte in bilderna från mobilen, men kommer någon annan gång). Sen blev det även års kalas. Senare ikv bir det filmkväll. haha jag kommer somna som en stock!!

http://www.blueberrysprak.nu/utlandsarbete/australien.asp  sitter och kollar på australienresor! JAG SKA DIT I HÖST! verkar så sjukt underbart :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0