Hejsan torsdag!


Storasyster Hanna och lillebror Erik på väg till bussen i morse!

Well, jag är frisk idag, även om jag fortfarane dras med en hemsk huvudvärk. Borde nog ta och kolla upp synen någon dag. Låter vettigt. Finns faktiskt himla snygga och coola glasögon nu för tiden!

För övrigt så kom jag ca 4 timmar för tidigt till skolan idag. Men jag var inte ensam om det så vi satt och roade oss med att läsa olika bloggar, tex kissies. Är människan seriös? Jag förstår verkligen inte meningen med att vara så, visst hon tjänar enkla pengar genom att blogga på det sättet, men vilket hemskt liv? Aja, jag ska inte lägga mig i, alla får vara som de vill, tycker bara att det är lite hemskt.

Nu står mat på listan! Ugnspannkaka kommer lätt slinka ner i min mage. Har mina funderingar på att ta en tur på skidor lite senare också, nu när man äntligen inte har någon jobbig läxa alls:DDD!  Men får se, huvudvärken kommer tyvärr antagligen få bestämma. hate it!

Kolla gärna in Sandras blogg; http://leasmamma.blogspot.com massa tävlingar med fina priser ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0