Im not an angel

Hittade en bild från 2006, konfirmation.

Well, idag efter skolan drog jag och Antona och gymmade en snabbis sen trallade vi runt på stan lite, och fikade och sånt :) Jag hittad två jättesnygga tröjor (enligt mig^^), men självklart hade jag glömt plånboken hemma, så köper dom i morgon ist:)

Blev inte mkt till plugg idag, men matteprovet i morgon ska förhoppningsvis gå bra iaf:)

Silver till Sverige, inte helt fel :)

För övrigt så har det varit iiiiiskalllt idag! -25 grader! brrr.. dessutom började det snöa ännu mer på eftermiddagen. Imorgon beställer jag -7 grader och sol! Efter skolan ska jag banne mig åka skidor i morgon, om jagorkar:D slutar ju trots allt vid 5!


I'm just living my life, and sometimes it's amazing, but there are times when you just lose control



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0