KORTVASAN:)

Äntligen så är kortvasan gjort, och ack så kul det var, men minst lika jobbigt som kul.. Första milen gick bra, men av någon anledning så gick 2a milen 20 min fortare. Antagligen för att det var så jäkla packat med folk i början. Man verkligen segade fram till tusen + att det hela tiden snöade så in i helvete (ursäkta svordomen), men fanns knappt några spår över huvud taget.  Under 3e och sista milen var man sådär lagomt trött. Min rygg skrek och mina underarmar fick "kolsyra", haha nej men mjölksyra. Men klarade loppet på 2 timmar och 56 min. Jag är sjukt nöjd med tanke på att det här är första säsongen som jag någonsin har tränat skidor. Hade verkligen inte förväntat mig att åka under 3 timmar, men jag är envis som satan^^ Nu gör min rygg ont, även tårna! Sitter hos ankan och ska snart äta lite meer! MUMS!

Bilder från Kortvasan kommer i morgon :) Puss på er alla glad och söta människor :) ni 15 som läser min blogg(;

Kommentarer
Postat av: Maria

jättebra åkt ju, att klara det under tre timmar är ju kanon :) nästa år måste jag ta mig runt också. ha ett skönt sportlov!

2010-02-27 @ 09:40:13
URL: http://makarone.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt:D trodde faktiskt inte att jag skulle klara de under 3 timmar x), ja de tkr jag du ska göra, man känner sig riktigt stolt efteråt^^. Tack dsm=))

2010-02-27 @ 12:04:39
URL: http://haannaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0