Måndag

Homee! Idag har jag varit sur som tusan men ändå glad som en apa XD vill bara typ slå ngn hårt :D Ngn frivillig :D? hihi. Nej nej, nu ska jag vara lite seriös. Efter skolan blev det en runda på stan där vi kollade runt lite. Hittad detta linne:) Billigt och bra, tkr om Carlings:)

hoppas jag inte dör i förtid, höll på att köra av vägen två gånger igår, så jävla halt!




Idag var det inte lika fint väder som igår. Jäkla snöoväder idag + iskallt :(


Nu börar jag pigga til lite iaf :) Det är skönt. Ska göra klart diagrammen i excell, sedan kolla upp lite svenska innan det bär av för att träna. Projektarbetesjobb får det bli imorgon. Det låter bra.

Why beeing sad when you can be happy :DDDDD? mihihihi:) GLAD SKA MAN VA :D ... and im full loaded...o_0 hihi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0