Nationaldemokraterna, nejtack!

Ja som rubriken lyder, Nationaldemokraterna var på skolan idag; diskuterade en hel del med dem. Jag kan verkligen inte förstå hur en människa kan ha samvete nog att ha sådana extremt dramatiska och hemska åsikter?
Sen att det slutade som det gjorde på skolan var bara extremt töntigt. Men som sagt, hur kan man sjunka så lågt som ND att anse att endast den svenska "rasen" har rätt till att bo här, och varför skulle inte homosexuella ha samma rätt som oss andra?

För övrigt så fick jag ett starkt VG på senaste fysikprovet, det är lycka:D! haha, jag är rätt kass på fysik och har no motivation at all!! Men nu så!!

Efter Svenska C drog jag hem till Antonia, därefter traskade vi ner till stan, jag köpte äntligen t-shirten nedan, därefter gick vi till Wayne's och fikade innan vi drog till friskis och tränade lite sådär lugnt:D! vill ju faktiskt inte ha träningsvärk på fredag; inte långt kvar nu!



I like it!

JAAAA SVERIGE TOOOG JUST ETT TILL GULD I SKIDOR, ÄR DET INTE HELT FUCKING UNDERBART:DDDD? HELLNER!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0