PAARTYYH!

Blev en riktigt spontan utgång på etage med vip igår. riktigt kul tjejer :D haha gjorde mig i ordning på 10 min och sprang till bussen (sista bussen som gick och mamma och pappa hade druckit vin innan), men jag han:D Tog en taxi hem vid halv 5, och av någon anledning fungerade inte mitt kort så slapp betala 250 kr, riktigt najjs:D även om mamma hade lovat att betala. Ibland måste man ha lite flyt! Kan ju dock säga att dansa med högklackat efter att ha åkt 3 mil skidor dagen innan inte är en höjdare ;) haha. Today I'm dead.

Bild från innan jul. Men iaf..












Kommentarer
Postat av: Kicki

fin blogg du har =)

2010-02-28 @ 14:25:00
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0