Prosit!

Förkyld var bara förnamnet, men av någon anledning så känner jag mig rätt pigg iaf, även om jag nyser i princip hela tiden.

Fick tillbaka bedömningen av sista biologi B provet samt redovisningen idag. Det gick massa bra, känns väldigt skönt med tanke på att jag verkligen inte hade förväntat mig det. Men det är la som vanligt, man kan aldrig känna sig riktigt nöjd efter att ha skrivit pers prov men av någon anledning så går det jämt bra iaf.

Nu ska jag snart åka hem. Även om det har snöat som attans idag så har det bara varit 0 gradigt. Sjukt skönt! Blev att inviga skinnjackan för våren:D kanske lite tidigt men... Får antagligen plocka fram vinterjackan om bara några dagar igen. Kan åtminstone hoppas, för jag behvöer snön till att åka skidor på !!!!

Stockholm tomorrow=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0