sjuklingspannis

Jahopp, så var man dunderförkyld då :( jobbigt. Varit helt borta i skallen hela dagen i skolan idag och förkyldningen blev bara värre och värre under dagen. Nu har jag krypit ner under mitt täcker för ett tagsedan och ligger och kollar på film :) Snörvelhanna. Inte så lätt at hålla sig frisk med tanke på kylan och alla andra sjuka omkring en. Hoppas jag är frisk tills på fredag bara. Upp klockan halv 6 då, inte kul :| Men jag ska inte klaga, klaga är onödigt, även omdet ibland är nödvändigt. Jag skulle vilja klaga lite nu. Men nej, jag ska inte. Jag ska bara hålla käft typ :D hahaXD Jag har faktiskt blivit bra på det, sjukt braa! Hahah ja,men ibland misslyckas jag ju ganska så sjukt mkt. SUUGHANNA:) haha ja de kan ju misstolkas också, men jag är ju bäst på att låtas bli misstolkad så gör inget :) typ.. "hanna du har sån liten mun" "jaa men det får plats mer än vad man tror i den". Hahah vadå göra bort sig XD Jävlapuckohanna :D haha :)

You can wait for a mirakel to happen, or you can make one yourself.

Och psst! Se den filmen ifall ni inte redan har gjort det! Så sjukt braa :D hemsk men bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0