svenskaprov, go shopping, klippa sig!

höhö! Ja som rurbirken lyder. Svenskaprovet kändes väldigt bra:)! Hela den här dagen känns bra:). Vi slutade vid halv tolv men jag och karin satt kvar och gjorde lite kemibreddningsarbete. Sen när hon gått satt jag och skrev på min kemirapportsdisskusion. Skrev faktiskt 1,5 sida på knappt en halvtimme + att jag tror att det jag skrev blev bra. Känns skönt. Sen drog jag ner på stan, och medan jag väntade på klippningen tog jag och sara en snabbis på stan. Och ja, som vanligt så kunde jag inte hålla mig från att köpa saker. Och som jag jämt säger " Det där var sista gången på länge som jag handlar ngt".



dessa skor köpte jag på scorette igår, vagabond, 799 kr. Känns inte bra :(



dessa små filurer hittde jag på indiska idag. Inte alls dyra. En att ha som necessär och den andra tänkte jag ha som en liten miniplånbok:)



Och de här lilla söta väskan köptes av mammis till mig i torsdags, även den från indiska :)



and well, nyklippta hannis. Ingen större skillnad mer än att det är någon cm kortare och plattat av frisören.
Jag villl såååå gärna ha långt hår nu!!! But well, short hair works too.

Bra dag, effektiv dag, skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0