2 mil på skidor!

Yepp! Började denna dag med skidor igen, men idag blev det två mil. Sjukt skönt, men jag blir så himla trött resten av dagen ist XD Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk nu :(? får inte får inte!! Har pluggat lite matte idag också, kanske inte så mkt som jag borde, men har rätt slapp vecka nu så jag borde hinna:), även om jag har mkt träning inplanerat.

För övrigt så fick jag lön från posten idag:D wiee! Äntligen 15 000 på kontot igen! Det behövs, har känt mig lite fattig ett tag nu.. Eller inte fattig, men när man e van o ha mkt och dessutom har handlat dator o skit så blir det lätt så...Mina sparpengar tänker jag inte röra än på ett tag liksom..

Nu ska jag äta en toast och lite te. Hihi man blir som en matoman när man tränar så här.. I morgon börjar min svenska C kurs på kristinegymnasiet. Hoppas jag hittar klassrummet bara^^ hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0