2010

2010 is here to stay for a while, so lets make it to a good time!

well, 2010 är här som sagt. Och snart är första dagen på det nya året slut. En av många. Idag har jag varit äckligt trött, gick först upp två, åt lite äppelpaj, gick och la mig igen och vaknade klockan sex. Då gick jag ut och skottade lite snö. På kvällen beställde jag jonas och victor kebabpizza, mums så gott:D Fast faeen så mättt manblir, usch o blä! Sen kollade vi lite på kalle och chokladfabriken också,vilket gjode att man självklart blev lite sugen på choklad också; and thats why som jag har proppat i mig minst 60 g choklad nu också! Tjockis jag är!

För övrigt snöar det massa ute nu(gjorde de åtminstone sist jag kollade för typ 3 timmarsen). Jag älskar vintern, jag älskar snön, mums! Försöker styra upp morgondagen lite. Först blir det nog skidåkning på morgonen( hur jag nu ska orka upp), sen köpa ny mobil(men har ingen aning om vad för ngn?!), därefter borde jag verkligen läsa lite biologi. Orkar inte skjuta upp allt till sista minuten som jag alltid gör annars. Nej nu är dett nytt år och nu ska det bli skärpning:) På kvällen blir det nog lite film och mc donalds med tjockis nr 2 :D haha! aja vi får se helt enkelt...

Nu har jag nog inget mer vettigt att säga mer än att 2010 ska bli f*n så mkt bätre:D ska banne mig inte slösa mer tid på onödga personer längre. Slut på det. Jag ska klara det. Jag kommer klara det. Hanna vill, hanna kan.

Allt för hannis pannis tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0