ajje!

Jag dööör! Faktiskt inte bara av huvudvärk nu utan även att jag just råkade klicka bort hela blogginlägget jag hade skrivit och det kan tilläggas att det var mycket!!!!

Aja. Lång dag. Tänker inte skriva lika detaljrikt som jag gjorde nyss. Men kan väl säga att jag drog mig upp ur sängen extra tidigt i morse för att gå igenom min biologiredovisning. Det blev bara jag Jessica och Karin som redovisade för varandra (och läraren förståss), så det var väl inte direkt så jobbigt. Vi lyckades alla tre att ha en redovisning på ca 30 min var. Stackars lärare som måste lyssna på 24 elever, ca 30 min var säger jag bara!

Nu har jag ingenting i skolan förutom nästa fredag när det är matte breddningsprov. Så jäkla skönt; även om jag ligger ca 3 lektioner efter, men det är nog inte så svårt att ta igen bara man anstränger sig. Matte breddning är najs! Jag är för övrigt  helt utmattad efter den här veckan. Funderar på att nästan ta bort svenska C bara för att ha tid till att plugga på allt annat samt hinna träna. Men vi får se, jag gillar ju svenska så känns lite tråkigt om jag skulle göra det.

På bussen hem idag - då jag hade hoppat på 702 hem till mig från stan, så fick jag världens migränanfall, eller iaf ngt liknande. Trodde jag skulle spy och svimma. Kunde inte ens hålla ögonen öppna. Kul på en buss liksom. Men när jag kom hem så somnade jag som en stock iaf. Skönt! Ännu skönare var det att va helt utan smink idag. Något att föredra!

Nu hade jag tänkt mig att ladda ner "A Walk to Remember", den ska tydligen vara en bra gråtfilm har jag hört. Och ja, jag tyckr om gråtfilmer, det får en liksom att börja tänka och det gillar jag. Jag kanske borde bli filosof eller ngt? Filosofen Rydén, kanske inte låter så tokigt? Eller också så låter det urtokigt! Haha ja !

Kommentarer
Postat av: Signe

Tack! :) gillade läppstiftet jag med, speciellt eftersom jag hade röda naglar och skor också, och örhängen, fast det knappt syns :P

2010-01-22 @ 15:27:49
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0