confusing

lite konstig start på morgonen. Förstod inte riktigt vad som hände :s. Jag blev rädd. det var läskigt. Känns inte som på riktigt?! Men har lyckats släppa det relativt bra under dagen iaf. Jag har kommit på att jag är alldeles för snäll mot folk.. När har jag någonsin egentligen blivit sur?... Har typ aldrig blivit osams med en kompis? Är det normalt? Jag borde nog lära mig att bli lite elak :O

Blev lite skidåkning, 13 km ute i snön, så härligt. Jag älskar längd, man mår alltid lika bra efteråt, lika trött o skön i hela kroppen. Me likes.

Ikv har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. tror det blir att ta det lugnt ikv. Kanske bio i morgon? Måste ju göra av med alla biokort nu^^. Men innan den eventuella bion blir det mer skidåkning, så wieh :) Jag ska bli välvälvältränad, hit med massa muskler till mig, haha :) nej men det känns faktiskt att jag har tränat ordentligt i höst.

Nu  är jag hungrig som en tok och ska när som helst äta lite, tjoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0