dödast`?

Jag är så jäkla trött!! Blev sent igår för hannsi + att jag började förmiddagen med skidor; och på Lugnet är det faktiskt jobbigt att åka, bara upp och nerför, inget därimellan. Min kropp är nog lite borta efter denna hårda vecka, va längesen de va så sist! Men i morgon blir det mer skidor, hade tänkt mig att åka 2 mil då. Får se hur det går.

Och som jag tjatar, men ni som inte har sett A Walk to Remember bara måste se den :) såg den för en andra gången idag. Hihi. Cant stop crying, they're so qute :)

För övrigt så har jag börjat virka en mössa nu även jag. Får se hur den blir :)

Ikväll blir det bara en latiskväll med familjen framför tvn. Bad pappa köpa chips åt mig, jag förstår inte varför, för jag är faktiskt inte ett dugg sugen. För övrigt så e jag glad för jag har växt i mina blåa cheap monday som jag köpte i stockholm för två årsen. Hur jag nu kan ha krympt? Smart att köpa föra små byxor.. nej.. men ibland kan det löna sig:)). Råkade dock fucka dragkedjan i morse :((.

Fan vad jag jiddrar. Men jag har jämt älskat att skriva? höhö. Ligger i soffan och lyssnar på ronan keatings "If tomorrow never comes". Den är så fin :) I almost crying.. Okej nej det gör jag inte, men jag skulle nästan kunna.. såå fin låt! Har nyss ätit ngn typ thaimat som pappa lagade. smaskens! Hannapanna älskar mat! Jag hatar Lotto på tv, kan det finnas något mer störande eller? haha nej :)!  Vill ni veta en läskig sak? mitt knä är knallblått och jag har ingen aning om vad jag har gjort.. läskigt. Kan det vara farliga inre blödningar? Det hugger  även i mitt hjärta ibland. Men är inte säker på om det är hjärtat, men känns så, och sen strålar det eventuellt ner i armen? Det kan vara kärlkramp enligt det jag nyss läste... läskigt. haha. nej nu får jag ge mig. Men en gång hypokondriker - alltid hypokondriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0