dödast

Idag köpte jag mig en mobil, den 7e i min livshistoria. Nu ska jag banne mig inte göra sönder fler och inte heller tappa bort ngn, nu får det vara slut på det:)!.

För övrigt så gillar jag att det är nytt år, man får liksom nya krafter till att gå vidare med livet, nya krafter till att ändra på sådant som innan inte har varit på topp. I år ska jag banne mig ge fullständigt fan i personer som får mig att må dåligt, nu får det vara slut på det. Menar varför slösa tid på sånna? Nej, varför har jag inte insett det tidigare? Bättre sent än aldrig.

Jag är så jäääävla trött idag(ursäkta svordomen). Men har somnat efter fem två dagar i rad nu, det är jobbigt. Jag kan knappt tänka just nu. Helt borta i skallen. Hur ska jag orka vara social i kväll då? Aja, jag ska försöka iaf:))

Nu ska jag nog ta en tupplur innan det blir att köra iväg o hämta tjockis nr 2 ( jag har fan käkat pizza idag med :oo). illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0