Kyla Armsmärta Namnsdag

Såhär ser då vädre ut för morgondagen. Visst, kyla får det gärna vara så att snön ligger kvar, men så här jävla kallt?
Nej tack! Hur ska man kunna träna utan att frysa ihjäl? Det går ju inte. Jag vill kunna träna ute och åka skidor! Jag blir galen. Men tror faktist att jag ska försöka mig på att åka i morgon iaf, innan vi ska till mormor och morfar på middag. Men det är iaf sol, sol och snö. Ska inte klaga allt för mycket antar jag, det är ju trots allt massvis med snö ute. 


Svininfluensavccinet farligt?
 
För övrigt så är jag lite rädd. Har svinsprutan gjort min arm helmysko? Först tog jag sprutan, kunde i princip inte röra armen alls ett antalt dagar efteråt, hade ont och kunde inte sova på den under ca 10 dagar. De första dagarna kunde jag inte ens klä på mi själv, sminka mig osv. Och som de flesta andra åkte även jag på en sväng feber. Inget konstigt med det. Därefter var jag fri från smärtor ett par dagar innan jag började jobba på posten. Där rör man hela tiden på armarna, dock inte någt ansträngande(och har aldrig fått ont tidigare år då jag jobbat), men i år, då fick jag ont, på samma ställe som sprutan togs på. Smärtan satt i, men gjorde inte överdrivet ont. Sen nu när jag har börjat åka lite skidor(om det beror på det, jag vet inte?) så har jag fått en sådan hemsk smärta. I natt kunde jag inte ens sova på armen och vid minsta lilla beröring skriker jag, det gör verkligen bedrövligt ont.

 - V a d  ä r  f e l e t ?
 - Ä r  s p r u t a n  f a r l i g ?  
 - H a r  d e t  b l i v i t  n å g o t  f e l  p å  m i n  a r m ?  


Jag menar, jag känner faktiskt skillnad på vanlig träningsvärk och den här konstiga smärtan.. Im pretty scared actually. 
  


Haha mormor ringde nyss. -Grattis hanna!. - Va?. - Ja, grattis på namnsdagen!. 

Hahah hade jag helt glömt bort, inte för att jag brukar fira min namnsdag, men iaf. Nu ska jag se film. Tjooh! 

Följ min blogg med bloglovin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0