Skidor Bio Roadtrip Drive In Film

Började gårdagen med en tur på skidor. Kunde inte låta bli att stanna på vissa ställen i spåret för att ta lite kort. Ser det inte helt fantastiskt ut? Blev iaf 13 km som dagen innan. hahah vad träningsvärk jag har i rumpan.




Ser det inte mysigt ut ?







Snötäckta träd överallt







.. Och en fantastisk utsikt



På kvällen blev det bio, närmare bestämt Sherlock Holmes. Jag hade ingen aning om vad den handlade om innan, men den var faktiskt riktigt bra. Aldrig långtråkig, hände saker hela tiden. Så den kan jag rekommendera.

Efter bion drog vi på en liten roadtrip till borlänge och käkade, till Burger King. Och tro det eller ej men jag gjorde min första Drive In. Hahah. Började med att jag åkte förbi högtalarna där man skulle beställa, och sedan stannade jag vid fel lucka, men tillslut fick vi maten iaf, och det satt fint:D.

Blev mer film på kvällen, någon Johan Falk film samt the machinist. The machinist var helt psyk, läskig och helt förvirrande. fattade inte mkt. Okej, inte för att jag brukar förstå filmer, men iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0