:(

Vill bli frisk. Inte spytt på ett tag nu iaf, men kan iaf inte äta ngt för då får jag jätteont i magen :( Inga krafter till ngt alls mer än att ligga still. Jag som behövde plugga idag, great! aja, thats life:) Nu ska jag när som helst gå och sussa och hoppas på att jag kan äta ngt i morgon, för snart avlider min mage.. Man känner sig äckligt smal när man har magsjuka :S Och man glömmer verkligen bort den där hemska känslan av att må illa som är helt obeskrivligt fruktansvärd. Slutade med att jag inte kunde kontrollera mig själv i natt så stod i duschen och spydde i en halvtimme.. inte så mysit nej.... och nu är det tydligen fler som har magsjuka har jag hört. Blä. krya på oss :)

Nattinatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0